Jan 2, 2010

Let The Journey Begins....step 1

Assalamualaikum...

Salam Tahun Baru...

Selamat Berazam baru...hahah

so tahun baru kita dah jejak...kite bile plak nak jejak kaki ke tempat len..?????...hehehe...
jadi tahun nie aku harap akan ada banyak outing2 yang dapat kite pergi...
jadi disini usul aku yang pertama...Jom merungkai samada Hang Tuah adalah lagenda atau mitos???
hahaha...terbaeekkkkk tuh... asek2 pegi Penang jer...bukan pergi Penang tak best...cuma aku nak gak pergi tempat len... lagi pon kosnya agak murah jika dibandingkan dengan pergi Penang..maklumla ekonomi dah gawat...heheh...jadi jika xde aral aku nak semua ahli komiti discuss bende neh...aku harap kita dapat buat cepat dan kalau boleh berlaku dalam bulan nie jugak...dalam erti kata len menyambut birthday beberapa orang hahahah....

akhir kata,,,,tolong discuss bersama yek...

till then...c yaa!!!...

No comments:

Post a Comment